close










結果這一天還是來臨了      所以我帶著我的心逃跑了。


 



 
我傻傻地以為   原來他也一樣像我想他一樣那麼多
但結果只是我的一廂情願
我總是過於的自私    希望他人能夠配合我
明明是最傷他的那個人    似乎根本就不能再要求對方能笑著面對
厭倦這種  誰以為誰拯救了誰   或是誰以為誰被誰拯救了


到最後    連最後的最後也還給他
一點都不留下
誰知道呢   誰知道我以為這會一直存在我心中
誰知道呢   誰知道我又再度一次被絆住了
誰知道呢   誰知道已經有另一個人取代了我
誰知道呢
誰知道今天我放手的結果是這種未來



無法收回你說該怎麼辦




This dream was  suppose to break 
All the broken dreams take everything
 But you don't love me anymore 
You don't want me anymore

No vacancy, just emptiness 
Without your love I'm homeless
Its been the longest winter without you
I didnt know where to turn to
See somehow, I cant forget you
After all that we've been through
In my heart,  I miss you so much but missing your touch

I didn’t need the pain
Once or twice was enough
Time starts to pass  
Trying hard  to hear that, who's there? no one
Thinking that i deserved it 
i just cant believe your gone
One more night one more day one more smile on your face














J.100

 

  





 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Summer.J 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()